Prejsť na obsah

V roku 2016 sme zatiaľ odkrútili iba 3 mesiace, ale poznáte to, internet nikdy nespí. A sociálne média nie sú žiadnou výnimkou. Chybám sa tento rok nevyhli ani takí velikáni, akými sú spoločnosť Coca-Cola alebo hudobná televízia MTV. Čo nás teda na sociálnych sieťach pobavilo za prvé mesiace tohto roka?

Coca-Cola 

Nikdy, naozaj nikdy sa nepokúšajte testovať geografické znalosti Rusov o ich domovine. Marketérom z Coca-Coly sa zdal byť nápad s poslaním tweetu s obrázkom zasneženého Ruska dostatočne nevinný a vianočný. Zabudli na malý detail, a to skontrolovať si aktuálnosť mapy. Na vianočnej idylickej pohľadničke totiž chýba mesto Kalinigrad, ktoré bolo k Rusku pripojené po druhej svetovej vojne. To samozrejme Rusov nenechalo chladných a na značku „zaútočili“ postovaním obrázkov ako lejú nápoj rovno do záchodov. Nezabudli ani na kreatívny hashtag #BanCocaCola.

20160310200906-1

MTV Austrália

Po prečítaní niektorých statusov na oficiálnych fanpage obľúbených brandov si mnohí z nás želajú zistiť, že účet bol na niekoľko hodín hacknutý. Takýmto príkladom môže byť prípad MTV Austrálie, ktorá zverejnila udivujúci tweet pýtajúc sa, kde sú anglické titulky počas vystúpenia Americy Ferrera a Evy Longorie na Zlatých glóbusoch. Ľudia na svoju reakciu nenechali dlho čakať a kanál už vypúšťal ospravedlnenia jedna radosť.

20160310201039-2

DC Comics

Raz strihaj a dvakrát meraj – alebo over si informáciu, kým ju pustíš do kozmu internetu. DC Comics uverejnili fotografiu, na ktorej je napísané: Preložené z Pakistančiny, ako jazyka. Oficiálnym jazykom tejto krajiny je však Urdu. Užívatelia si tejto chyby okamžite všimli a rozprúdila sa divoká diskusia.

Snímka

Seoul Secret

Na PR oddelení tejto thajskej kozmetickej firmy vznikol geniálny nápad: vytvorila kampaň s názvom „Bielou k víťazstvu“ v rámci propagácie zosvetľujúceho kozmetického prípravku. Spoločnosť na svojom Twitter účte zverejnila tweet odkazujúci na kampaň spolu s motivačným videom herečky a speváčky Chris Horwang, ktorá nadšene rozprávala o tom, ako jej biela pokožka dopomohla k úspechu. Asi pre vás nebude veľkým šokom, že kampaň nebola veľmi úspešná.

Total Beauty 

Akým príspevkom ste schopní zaklincovať celú vašu značku do rakvy? Rozprávať by o tom vedel social media manager magazínu Total Beauty, ktorý si na Twitteri v rámci odovzdávania Oskarov pomýlil celosvetovo známu americkú moderátorku Oprah Winfrey s americkou herečkou Whoopi Goldberg.

20160310201521-5

Komentáre

Najnovšie