Yahoo je jeden veľký startup, povedala to šéfka tejto spoločnosti Marissa Mayer na veľkej technologickej konferencii TechCrunch Disrupt v kalifornskom San Franciscu. Ďalej uviedla, že každý týždeň dostávajú okolo 12 000 životopisov, čo znamená, že záujem je o každé miesto v tejto spoločnosti, keďže počet jej zamestnancov sa pohybuje na podobnej úrovni. Aj napriek tomu prijímajú stále nových ľudí, dodala.
Yahoo dosiahlo úroveň 800 miliónov denne aktívnych unikátnych užívateľov, a to v týchto číslach nie je zarátaný Tumblr, ktorý Yahoo pod Marissou Mayer tento rok kúpilo za 1,1 miliardy dolárov. Oproti júlu 2012 je to nárast o 20% unikátnych užívateľov denne.
V poslednej dobe zaujalo Yahoo aj zmenou loga, ktoré verejnosť prijala s rôznymi názormi. Mayer si za ním však stojí. Väčšina log sa z času na čas menia, Yahoo malo rovnaké logo 18 rokov, povedala šéfka tejto spoločnosti. Keď sa dostanete do bodu, že vaše logo sa nezhoduje s vašou značkou, máte problém, dodala. Na záver už len dodala, že jej hlavným cieľom je opätovný rast spoločnosti Yahoo, ktorá pod jej vedením zažíva zrejme jedno zo svojich najlepších období.