YouTube zasahuje viac Američanov vo veku 18 až 34 rokov ako akákoľvek káblovka v USA. S miliardou unikátnych návštevníkov mesačne pomáha YouTube značkám spojiť sa aj s ľuďmi, ktorí nie sú ochotní pozerať videá, respektíve sa ich aktívne snažia prehliadať.
Video marketingová stratégia na YouTube môže taktiež dopomôcť k lepšiemu postaveniu značky na iných sieťach v sociálnych médiách. Keď Old Spice rozbehol svoju kampaň „The Man Your Man Could Smell Like“ (na Slovensku to bolo „Aj Váš muž môže voňať tak ako ja“), získal v priebehu dvoch dní viac ako 80 000 followerov na Twitteri a návštevnosť na Facebooku stúpla o 800%. Čo tieto čísla znamenajú? Pre Old Spice zvýšenie predaja o 107%.
Táto infografika od MDG Advertising znázorňuje rast a spotrebiteľské návyky návštevníkov YouTube a ukazuje, ako môže značka video marketingovou stratégiou premeniť obsah na výnos.