LinkedIn v utorok predstavil sponzorované príspevky, ktoré umožnia viac ako 3 miliónom spoločností na tejto sociálnej sieti zaplatiť si zobrazenie príspevkov aj užívateľom, s ktorými na sociálnej sieti nie sú spojení.
So sponzorovanými príspevkami budú mať marketéri priamy dosah okrem ich existujúcich prepojených zákazníkov aj k relevantným profesionálom, ktorých budú môcť taktiež osloviť. Viceprezident produktového manažmentu LinkedIn David Hahn povedal, že marketéri môžu cieliť sponzorované príspevky do akéhokoľvek segmentu prémiových zákazníkov, založenom na profesionálnych profilových dátach viac ako 225 miliónov užívateľov.
LinkedIn si v posledných rokoch viac krát požičal rôzne funkcie od Facebooku a Twitteru, vrátane úpravy homepage a nastavení news feedu, kde sú zvýraznené príspevky a diskusie od užívateľov a značiek.
Čo si o tejto novinke LinkedIn myslíte vy? Vyjadrite sa v komentároch pod článkom.