Byť v práci neustále produktívny je hádam nemožné. Na našu produktivitu okrem nášho zdravia a momentálnej nálady vplýva aj priestor, v ktorom pracujeme. A ten si vo väčšine prípadov môžeme vylepšiť aspoň rôznymi drobnosťami podľa vlastných predstáv.
Aj obyčajné kancelárske potreby môžu váš pracovný priestor ozvláštniť a povzbudiť vašu tvorivosť. Ak máte pocit, že je vaša kancelária nudným miestom bez kúska kreativity či pozitívnej energie, vďaka týmto kreatívnym vychytávkam z portálu Bright Side sa budete do práce rozhodne tešiť! :)
Rolka s post nálepkami: už nikdy nebudete musieť hľadať tie malé farebné papieriky
Flexibilný stojan na predmety pre všetky organizované typy
Post It hodinky: Perfektný pripomienkovač v tvare hodiniek
Stôl s papiermi: koniec nude a príležitosť zdieľať nápady jednoduchšie
Rolka na poznámky: koľko takýchto papierikov ste povytŕhali z notesov?
V práci si treba vedieť aj oddýchnuť. Táto krásna Zen záhradka je na relax ako stvorená
Error message post it: prilepte ich kolegovi na obrazovku :)
Hojdacia sieť pre vaše nohy: vyložte si vaše nohy pod stolom
Osobná mini-chladnika: napríklad na váš obed či desiatu
Vychytávka roka! Už nikdy studená káva alebo čaj s týmto šikovným pomocníkom
Návleky na ruky: koľkokrát vám bola zima v kancelárii pri práci s klávesnicou?
Užitočná pečiatka do nejedného poznámkového bloku
Biela tabuľa v tvare hodiniek: kreatívny spôsob naplánovania si svojho času
Skutočné pracovné nástroje – alebo nie?
Ručný skener dokumentov ocení hádam každý
To najlepšie na záver: stolný organizér, ktorý chceme aj v redakcii Startupers.sk!