Prejsť na obsah

Klasické prezentácie sú väčšinou nudné, PitchExtreme sa to chystá zmeniť!

Aj vám sa stalo, že ste boli na prezentácii, na ktorej sa vám zívalo, klipkali vám oči a duchom ste boli absolútne neprítomní? Asi mnohým. Na Slovensko však prichádza súťaž, pri ktorej slovné spojenie nudná prezentácia budete hľadať márne.

PitchExtreme je súťaž, ktorá bude atraktívna ako pre súťažiacich, tak aj pre samotných divákov, ktorí sa dostanú o niečo bližšie k startupovému svetu. Ako hovoria samotní organizátori, startupom chcú ukázať, že startupový život ale aj podnikanie samo o sebe je plné náročných a nepredvídateľných situácií, na ktoré sa nedá vždy pripraviť. PitchExtreme im v tom však môže aspoň čiastočne pomôcť.

Kim Kaupe zo spoločnosti ZinePak zhodnotila ako to funguje v startupovom živote veľmi trefne: „Pred štartom sa pripravte, že to nebude ani zďaleka pohodlné. Budete musieť vyjsť zo svojej komfortnej zóny plnej pohodlia a prejsť si prekážkami, o ktorých sa vám doteraz ani nesnívalo. Startup totiž neponúka miesto pre pohodlie rutinných dní. Ak ste predvídavý, dôsledný a pripravený pracovať ako nikdy predtým, vyhrňte si rukávy. Cesta k úspechu na startupovej scéne je na dlhé lakte.“

Ak sa pýtate v čom spočíva princíp súťaže PitchExtreme, tak tu je odpoveď. 10 vybraných finalistov bude zdolávať extrémne záťaže, počas ktorých budú prezentovať svoje nápady a to všetko v prítomnosti kamery. Tieto momenty budú autentické a diváci tak budú mať možnosť vidieť reálne momenty a spontánne reakcie súťažiacich.Navyše víťaz získa okrem cenných skúseností aj cenu v hodnote 5000€ vo forme možnosti odprezentovať svoj startup v najlepšom akcelerátore v troch v európskych metropolách.

PitchExtreme

Startupy, ktoré majú záujem o túto výnimočnú skúsenosť sa môžu registrovať do stredy 30.9.2015 na stránke www.pitchextreme.com. Štvorčlenná porota, z ktorej sú zatiaľ známe dve mená – Andrej Kiska z Credo Ventures a Juraj Vaculík z Aeromobilu, vyberie desiatku finalistov, ktorí budú v extrémnych situáciách a podmienkach prezentovať svoje nápady. Následne budú vzniknuté videá poskytnuté súťažiacim, ktorých úlohou bude šíriť ich na sociálnych sieťach, čím budú súťažiť o divácku cenu, ktorá určí najzaujímavejšieho súťažiaceho.

Tvár tretieho porotcu bude odhalená až v priebehu súťaže. Pre finálové kolo je však stále voľné jedno porotcovské miesto, o ktorom môžu rozhodnúť samotní diváci. Nomináciu na štvrté porotcovské miesto je možné navrhnúť prostredníctvom stránky eventu na Facebooku, Twitteri alebo na mailovej adrese: rosana@pitchextreme.com.

Rozhodne nás čaká zaujímavý projekt, ktorý prinesie ako startupistom, tak aj budúcim divákom PitchExtreme množstvo zábavy, smiechu ale aj skúseností. Hlavné je nebáť sa a prekonať strach, čo potvrdzuje aj citát: „Všetko, čo chceme uniesť, unesieme. To je zákon duchovného života. Jediná prekážka … je strach.“ Takže každý kto má zaujímavý nápad a chce zažiť poriadne dobrodružstvo, rozhodne sa prihláste a vyskúšajte, ako zaujímavá prezentácia až dokáže byť! :)

Komentáre

Najnovšie