Je to len mesiac a pol, čo sme vás informovali o najúspešnejšej crowdfundingovej kampani na Kickstarteri, o ktorú sa postarali inteligentné hodinky Pebble Time. Ako ste sa na Startupers.sk už mohli dočítať, Pebble Time na začiatku svojej kampane na konci februára získalo prvý milión dolárov za menej ako 50 minút a za necelých 5 hodín to bolo už 5 miliónov dolárov. Výsledná čiastka 20,3 milióna dolárov, o ktorú sa postaralo takmer 80 000 ľudí, sa preto dala očakávať a doposiaľ najúspešnejší projekt na Kickstarteri predbehlo Pebble Time o priepastných vyše 7 miliónov dolárov. Pebble Time na čele so zakladateľom Ericom Migicovskym, rozhovor s ktorým vám prinášame pod článkom, svoj pôvodný cieľ pol milióna dolárov tak úspešne prekročil až 40 násobne.
Prvé z nových Pebble Time hodiniek by si mali nájsť svojich majiteľov už v máji 2015. Celá aktuálne skončená kampaň však zo strany spoločnosti nebola ani tak snahou získať peniaze na nový model inteligentných hodiniek, ale bola skôr marketingovým ťahom a snahou o vyvolanie záujmu, čo sa Pebblu viditeľne podarilo. Pebble má totiž už 100 zamestnancov a len z externých finančných zdrojov má k dispozícii 26 miliónov dolárov. Bezpochyby tak bude zaujímavé sledovať, ktoré SmartWatches to vo svete dotiahnu najďalej. Konkurencia na čele s nedávno predstavenými Apple Watch je totižto veľká. Práve hodinky od Applu si bolo možné oddnes objednať, medzičasom však už možnosť objednávok bola z dôvodu naplnenia kapacít uzavretá.