WebSupport je ako väčšina z vás určite vie najväčším poskytovateľom webhostingu na Slovensku. Okrem Slovenska sa však spoločnosť Michala Trubana rozrastá aj za hranice, napríklad do Česka alebo do Maďarska, kde nedávno uskutočnili aj akvizíciu, o ktorej sme písali aj na Startupers.sk. Okrem toho je však WebSupport aj továrňou na startupy, keďže stojí za zrodom viacerých z nich. Pred takmer piatimi rokmi takto vznikol aj startup Nicereply, ktorý sa v roku 2011 sa stal aj víťazom vyhlasovania slovenských startup Oscarov StartupAwards.SK. Okrem tohto startupu však z dielne WebSupportu vzišli aj startupy ScaleDo, InHiro, RunForm či Follow Company, ktoré má spoločnosť zaradené vo svojom Black Slide.
Nicereply teraz na svojom blogu oznámilo dosiahnutie veľkého míľnika, hranice dvoch miliónov hodnotení spokojnosti. Ako toto číslo dosahovali si môžete pozrieť aj na grafe vyššie. Prvý milión dosiahli v Nicereply až za 4 roky, ale ten ďalší milión im už trval iba rok. Za ten čas sa im podarilo vyzbierať veľa hodnotných informácií o správaní zákazníkov, z ktorých tie najzaujímavejšie zhrnuli v zaujímavej infografike nižšie. Napríklad aj to, ako lokalita môže byť dôležitým faktorom spokojnosti alebo či dávajú zákazníci viac negatívny alebo pozitívny feedback. Nicereply držíme palce a veríme, že o rok to už budú minimálne 3 milióny hodnotení! :)