Banka očakáva, že klienti budú potrebovať viac sporiť aj investovať.
BRATISLAVA 3. januára (SITA) – Vysoká inflácia, rastúce úrokové sadzby a recesia. Tieto slová budú podľa 365.banky v novom roku kľúčové.
„Toto nepredvídateľné obdobie bude z pohľadu klienta vytvárať silnejšiu potrebu šetriť, ale zároveň aj ťahať dopyt po investičných produktoch s vyšším potenciálnym zhodnotením úspor. Priestor vidíme tiež v oblasti optimalizácie výdavkov klientov v podobe konsolidačných a refinančných úverov,“ povedala pre agentúru SITA PR manažérka 365.bank Linda Valko Gáliková.
Ako banka sa naďalej plánujú zameriavať na ich kľúčové produkty a služby „mobile first“ princípy a tiež na prepájanie bankových produktov s investičnými.
„Aj naďalej bude pre nás dôležitá príprava na prechod na cloudovú infraštruktúru, ktorá nám v budúcnosti umožní flexibilnejšie doručovať zákaznícky zážitok a na ktorej už spolupracujeme s našimi partnermi. Pripravujeme sa tiež na výzvy nového roka spojené s infláciou a recesiou a predpokladáme, že bude skôr stagnačný,“ skonštatovala Gáliková.
V roku 2022 pokračovala banka v rozvíjaní nastavenej stratégie plnoformátovej retailovej banky.
„Ako banka očakávame, že nadviažeme na úspešný rok 2021 a z pohľadu hospodárskeho výsledku uzavrieme rok 2022 ako jeden z najúspešnejších v histórii banky,“ uzavrela Gáliková. Za deväť mesiacov minulého roka dosiahla spoločnosť zisk 70 miliónov eur pri medziročnom náraste o 39,8 %.
Digitálna banka 365.bank vstúpila do ostrej prevádzky v druhej polovici novembra 2018. Pôvodne fungovala ako odštepný závod Poštovej banky. Poštová banka začala so svojou činnosťou 1. januára 1993.