Len pred pár dňami sme vám ako prví priniesli informáciu, že slovenský startup Staffino dostal investíciu od slovenského investičného fondu Neulogy Ventures. Dnes vám však prinášame ďalšiu novinku, ktorou Staffino výrazne rozširuje svoje pôsobenie na Slovensku, keďže v ich začiatkoch to boli hlavne reštaurácie, na hodnotenie ktorých sa zameriavali. Po prvýkrát sa môžu konečne aj slovenskí bankoví klienti vyjadriť jednoduchým, moderným a rýchlym spôsobom ku kvalite poskytovaného zákazníckeho servisu. Na Slovensku unikátny hodnotiaci projekt implementovala v spolupráci s víťazom StartupAwards.SK 2014 Staffinom jedna z našich najväčších bánk VÚB.
Prostredníctvom nezávislého hodnotiaceho systému Staffino môžu klienti VÚB banky odteraz poslať pochvalu alebo pripomienku na celú pobočku, jednotlivých jej zamestnancov, alebo na vybrané produkty VÚB – Flexihypotéku, Pôžičku s odmenou za vernosť a VÚB účet. Pilotný projekt, do ktorého je zatiaľ zapojených 50 pobočiek v Bratislave a Košiciach, sa banke s tímom Staffino podarilo zaviesť v rekordnom krátkom čase v priebehu niekoľkých týždňov. Každé hodnotenie odovzdané cez Staffino sa dostáva priamo k manažérovi, ktorý zákazníkovi odpovie a bude sa podnetom ihneď zaoberať. V rámci pilotného projektu na pobočkách VÚB banky klienti nájdu aj promo materiály s informáciami, ako aplikáciu Staffino používať.
“Pracujeme s korporáciami roky a vieme, aké náročné býva uviesť do života systém s dosahom na celú spoločnosť. Boli sme milo prekvapení, s akým nadšením manažment Staffino prijal, ako efektívne zladil komunikáciu dôležitých oddelení a procesy pre jeho naštartovanie. Aj vďaka tomu už vo VÚB banke presne vedia, koho prácu na pobočkách zákazníci oceňujú najviac,” hodnotí začiatok spolupráce Tomáš Rosputinský, spoluzakladateľ systému Staffino.
Od zavedenia adresných hodnotení do bankových systémov si VÚB sľubuje interaktívnejší vzťah so zákazníkmi. “Pre nás je kľúčové vedieť, ako nás vnímajú a hodnotia naši klienti. Staffino cez hodnotenia pracovníkov či produktov v reálnom čase umožňuje dať klientom pocit nefalšovanej flexibility banky a špičkovú starostlivosť aj pri tých najbežnejších bankových službách. Jednoducho povedané, záleží nám na tom, aby zákazníci z pobočky VÚB odchádzali vždy spokojní,” dodáva Martina Hrivnáková, marketingová riaditeľka VÚB banky.
Banka dostala za tri týždne už takmer 200 hodnotení
Ako funguje hodnotenie bankárov vo VÚB banke?
- Stiahnite si na mobil aplikáciu Staffino a vyberte si pobočku VÚB, kde ste sa zastavili
- Zvoľte si, čo chcete hodnotiť – spokojnosť s pobočkou, Flexihypotéku, Pôžičku s odmenou za vernosť, VÚB účet alebo jednotlivých zamestnancov pobočky.
- Vyjadrite svoj názor – poďakovanie, alebo návrhy na zlepšenie
Fakty o hodnotiacom systéme Staffino
- za pol roka hodnotilo cez hodnotiaci systém Staffino už takmer 10.000 Slovákov
- zákazníci rozdali celkovo už takmer 20.000 hodnotení
- celkovo bolo cez Staffino ohodnotených už viac ako 5.000 prevádzok
- Slováci môžu hodnotiť nielen banky, reštaurácie, hotely, puby, čerpacie stanice, ale už aj vybrané jazykové školy, obchody, kliniky a lekárov či automobilové showroomy alebo fitness centrá
- Slováci vedia aj chváliť – asi 85 % všetkých prijatých hodnotení sú pochvaly
- Až 75 % pochvalných hodnotení vždy obsahuje vysvetlenie, za čo zákazník chváli
K novej spolupráci Staffinu srdečne blahoželáme a už teraz sa tešíme na ďalšie spolupráce, ktoré Staffino dostanú ešte ďalej a o ktorých sa na Startupers.sk zaručene dozviete! :)